Чому ви не заробите на Kickstarter

Чому ви не заробите на Kickstarter

entity.author.full_name | e
1 березня 2016

Озираючись на місяці досліджень перед запуском, я вивів п'ять типів Kickstarter-кампаній, які завжди проваляться, а також один, який завжди виграє

Молодий розробник Томас Браш кілька років робив свою гру Pinstripe поодинці, без грошей. Перш ніж вийти на Kickstarter, він серйозно підготувався, в результаті зміг зібрати потрібні кошти менш ніж за добу. Своїм досвідом організації краудфанд-кампанії він поділився з нами.

Після двох місяців досліджень і підготовки до Kickstarter я все ж таки запустив свою першу успішну кампанію. Мої страхи і побоювання були безпідставні: кампанія гри Pinstripe не стала провальною, на сьогодні ми зібрали майже вдвічі більше початкової суми в $ 28 000. Не можу втриматися від думки, що все вийшло не завдяки нашим зусиллям, а тому що лідери індустрії підтримали Pinstripe.

Без серйозної підтримки з боку ком'юніті кампанія рухалася б прямо до провалу.

Озираючись на місяці досліджень перед запуском, я вивів п'ять типів Kickstarter-кампаній, які завжди проваляться, а також один, який завжди виграє.

Спільний знаменник у них всіх - спільнота. Без його підтримки ви пропали.

1. Kickstarter по-тихому

Деякі презентації на Kickstarter - це крик волаючого в пустелі. Незалежно від того, наскільки прекрасна і якісна ваша гра, без аудиторії вашу презентацію просто ніхто не почує.

Коли я починав роботу над Pinstripe (двомірна пригодницька гра про пекло) близько чотирьох років тому, мені було всього 21 рік.

Я все ще був в деякій ейфорії від маленьких успіхів на ринку Flash-ігор, але поїзд потроху вже йшов. Мої тодішні уявлення про інді-розробці були порожніми, ідеалістичними і трохи дурними. Я повторював собі, що ніколи не запущу кампанію на Kickstarter, ніколи не буду купувати рекламу на Facebook, не буду думати над стратегічним планом з продажу своїх ідей. Велика гра сама себе продасть, адже так?

Звичайно, ні.

Тільки недавно я зрозумів, що є пряма залежність між тим, наскільки часто ви готові розповідати про проект, і тим, наскільки сильно їм зацікавиться співтовариство і індустрія. Ранній маркетинг перед запуском на Kickstarter (я говорю приблизно про рік) - це посадка маленьких насіння в грунт. На той час, як ви будете готові стартувати на Kickstarter, підросте армія з фанатів, готових вас підтримати.

Я вирішив сфокусуватися на цьому премаркетінг пару років назад. Це дало до 1 500 фоловерів на Twitter, 2000. фанів на Facebook-сторінці гри і списку з приблизно 700 осіб (друзів і експертів з галузі), яким я написав, коли кампанія таки запустилася. Скромна, але могутня армія фанатів. З її допомогою мій клич пішов в народ, коли прийшов час.

2. Найперший Kickstarter

Ще в грудні я майже клікнув на кнопку запуску кампанії, але раптом мені прийшла в голову думка: «А що якщо перша версія цієї кампанії недостатньо хороша?».

Мої перші ілюстрації гри були схожі скоріше на простенькі ескізи.

У ту ніч я зв'язався з Вільямом Дьюб, творцем гри Jotun, яка вже запустився на Kickstarter і зараз в секції ігор відзначений як «високоякісний проект».

Я сподівався, що Уїлл дасть мені пораду. На наступний день він мені написав, що так, у моєї кампанії безліч серйозних вад. Він порадив, що саме потрібно пофіксить, я послухався і поміняв все, як він сказав. З тих пір моя презентація на Kickstarter пройшла через п'ять ітерацій. Відео було перезнято і перемонтувано.

Я також подружився з Джо Рассом, творцем неймовірно красивою детективної гри Jenny LeClue, яка теж вийшла на Kicsktarter. Я просто написав Джо на Facebook і бум! через пару хвилин ми вже чатімся по телефону, дуже довго обговорюючи краудфандінг, кампанію Jenny LeClue і то, як мені дебютувати на цьому майданчику на рівні.

Зв'язався і з тими, хто провалився на Kickstarter. Вони були на моєму місці, і абсолютно точно знають, чого робити не варто. До таких розробників варто прислухатися так само, як і до тих, хто домігся успіху. Я б навіть ризикнув припустити, що їхні поради - цінніше.

3. Kickstarter з недосконалим прототипом

Ви ж чули, як хтось із вашого оточення говорить, що, мовляв, збирається мимохідь вийти на Kickstarter?

Але це зовсім не так просто. Для цього потрібен ідеальний, прекрасний прототип, який просто позбавить всіх дару мови. Прототип не може бути просто «і так зійде». Він повинен бути досконалим, адже ви просите на нього у людей гроші.

У моєму випадку золотим квитком став 15-хвилинний геймплей на популярному YouTube-каналі Game Grumps.

Серйозно, ваш прототип повинен бути ідеальним. Він може бути незакінчений, але він повинен вражати уяву, змушувати користувачів бажати ще і ще.

4. Невпевнений Kickstarter

Чесно, я розумію, чому люди виливають на Kickstarter і інші соціальні сайти всяке сміття. Їм подобається свій проект, вони дуже хочуть отримати на нього відгуки. Я колись теж висипав на Twitter всяке лайно, від напівготових скріншотів до ескізів, сфотографованих iPhone.

Я вважав себе крутим і хотів розповісти про це кожному.

Озираючись назад, я розумію тепер, чому всім було начхати на це. Я не показував якісних робіт. Але зате я був упевнений в собі. А краще бути впевненим у своїй роботі, ніж боятися поділитися своїми ідеями зі світом.

Коли ви нарешті набираєтесь сміливості показати свій проект публіці, ваша презентація може виявитися провальною, бо всі побачать, що ви в собі не впевнені. Це дуже небезпечно для відео на Kickstarter.

Якщо ви говорите тихо, тремтячим голосом і боїтеся розкритися наповну, така слабка нерішуча мова заб'є останній цвях в труну вашої кампанії.

Будьте впевнені в собі. Розкажіть всім про те, який ви офігенний!

Говоріть, що ваша гра поміняє світ. Є шанс, що ваш продукт дійсно хороший, просто потрібно переконати в цьому інших.

Самовпевненість особливо важлива, коли ви контактуєте з блогерами або «ютуберамі», а це важливо для успіху на Kickstarter. Без підтримки преси ваша кампанія швидше за все провалиться.

Намагаючись добитися уваги преси через Twitter або email, багато гейм-девелоперів не вміють переконати журналістів в тому, що саме їхня гра крута.

Я висилав мільйони листів відомим гейм-розробникам і блогерам, описуючи, ніж саме незвичайна моя гра, кажучи про те, що їх аудиторії 100% сподобається новина про неї.

Результати?

Переважно нульові. Але іноді просто трапляється щось, на кшталт ретвіти сотням тисяч фоловерів або розмови з відеоблогером, відомим на весь світ. Таке спілкування майже сюрреалістично по відчуттях, і воно дуже допоможе стартувати на Kickstarter.

5. Одинокий Kickstarter

Як часто ви намагалися достукатися до когось, в мільйон разів успішніше, ніж ви, поштою, і попросити поспілкуватися по телефону?

Якщо ви думаєте «ніколи», значить, ви робите все неправильно.

Мені сама думка поговорити з відомим на весь світ гейм-розробником, легендою всієї галузі, відверто лякала і здавалася безглуздою. Але прийшов день, коли я зціпивши зуби, вирішив, що таки спробую це зробити.

Я написав Тому Фалпу (творцеві Newgrounds) з офісу-кубика своєї основної роботи і попросив поспілкуватися зі мною по телефону, щоб отримати пораду.

Ось текст мого листа:

На мій подив, він передзвонив, ми півгодини поспілкувалися і він погодився стати моїм ментором. З тих пір він завжди мене підтримував і дав мені незліченна кількість цінних порад. Він також допоміг мені із знайомствами в галузі.

Не бійтеся питати поради у людей, яких ви поважаєте.

Якось рано вранці ще в ліжку я написав своїй коханій музичній групі Snowmine, щоб запитати поради для кампанії на Kickstarter. Причому я просто написав за адресою, з якого вони розсилали новини. Snowmine самі запускали успішну краудфанд-кампанію на своєму сайті.

Вже на наступний день я, посміхаючись від вуха до вуха, паркувався біля офісу, одночасно розмовляючи з фронтменом Snowmine, вислуховуючи його поради. Будь-яка людина, що викликає вашу повагу, варто того, щоб з ним поспілкуватися, навіть якщо він повністю не з вашої галузі.

Менторство розумних людей зробить вас розумнішим.

Я занадто багато часу провів, займаючись дурницями (наприклад, роблячи гру чотири роки без інвестицій). Поки хтось, розумніші ніж я, не сказав: «Ей, ти повинен попросити інвестицій».

Але пам'ятайте, що лідери галузі, як правило, можуть дати безліч порад, але дуже обмежені в часі.

Поважайте їх розклад, просіть поради щиро і скромно.

Також лідери галузі можуть допомогти з маркетингом вашої гри, але не в традиційному розумінні цього слова.

Якщо я чогось і навчився про успішні ігрових розробників, так це того, що вони хочуть, щоб інші розробники теж добилися успіху.

Їх підтримка може виражатися в безлічі форм, але найцінніша: вони можуть познайомити вас з іншими експертами галузі. Працюйте над цими стосунками, як тільки ви їх скомпрометуєте, ви вийшли з гри. Пробуйте подружитися з лідерами і тоді вони підтримають вас, коли ви запустили на Kickstarter.

Я відразу можу назвати 10 видних професіоналів галузі, які підтримали мене. Без їх підтримки я не зібрав би грошей.

Крапка.

Світ тісний і кожне знайомство цінне. Кевін Ебернеті, власник ігрового каналу Game Grumps, колись був моїм однокласником, ми разом підробляли тим, що продавали попкорн по $ 25 глядачам в кіно. У минулому році Кевін зв'язався зі мною і запропонував показати мою гру своїм 3 мільйонам передплатників на YouTube, щоб підтримати кампанію на Kickstarter.

Ідеальний Kickstarter

Спільнота ігрових розробників - це неймовірна тусовка мрійників. Кожен хоче, щоб все навколо домоглися успіху. Ідеальна кампанія на Kickstarter - та, що бачить цінність в доброзичливій, згуртованою тусовці інді-розробників. Більшу частину життя я відвертався від неї, бажаючи бути художником-одинаком.

Якщо це те, чого ви хочете, ОК, але не чекайте успіху.

Якщо ви зможете побудувати хороші відносини з гейм-розробниками, якими б успішними вони не були, думаю, ваша кампанія від цього виграє.

Бачити, як моя кампанія збирає потрібну суму менше, ніж за день - це все одно, що бачити, як збувається мрія.

І я хочу, щоб ви повторили цей досвід.!

Коментарі